BLOGOSLOVIRE

totul e ruină. iar ruina un contur spiritual 

marți

IESI DIN OCHIUL MEU, MELCULE!

ș a m d ...

Dimineata aceasta pe care ploaia o spala de pe buzele trecatorilor… Saruta-ma melcule, iesi din ochiul meu stang urca-te pe frunte, hraneste-te cu ridurile mele, adasta pe goliciunea umeda a florilor din cap crescute. Tu esti atat de fraged, plin de cenusa si clei, ai ramas la fel ca in toamna aceea cand am turnat benzina pe tine si ti-am dat foc, iti place sa mai povestesti din cand cand lucrul asta, dar m-ai iertat si te invoc in fiecare zi ca pe un zeu tacut, neted, din hartie creponata si celofan. Tu melcule poti vedea mai bine dansul oribil, cetos al celor din jur, gratia nesfarsita a frunzelor seduse de vantul sfarsitului de noiembrie, poti refuza elegant cersetorii albastrii inghesuiti pe coridorul de la metrou, ai grija de mine cand ma cufund in baltile de pe trotuare, intuiesti atat de fin desertaciunea surasurilor imprastiate cu atata emfaza de cei morti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

mă îndoiesc că ...